Torsdag!


Idag har varit en vanlig dag för en ensamstående två barnsmamma, en mycket stolt sådann! Låter nästan lite tragiskt men jag tänkte inte förbli det förevigt ;)

Våran dag började redan kl 5,15 så dante o Tova behagade att vakna! Jag har kvällströtta morgonpigga små liv  Efter att jag insett att det inte gick att få dom att somna om så accepterade jag att det var dag och dom kom över till min säng. Där vart det mys och brottning om vartannat! :) dante är i en jobbig ålder nu mot Tova. Ena stunden kramas han men det kan vända direkt och han ger sig på henne!! Hon grinar och blir ledsen medans han sitter och skrattar! Jobbigt, men skönt att det går över! Hoppas på snart.

Jag lämnade dom på dagis vid sju och kunde åka lugn in till stan, skönt att slippa stressa!

Dagen på jobbet var ovanligt tråkig, ringde mycket och jag var inte på nåt humör. Tur att tiden gick rätt fort!!
Men mitt humör blev på topp då jag kom på dagis, Dante skrek av lycka och Tova var även hon jätteglad.

Efter mat så var det dax för gympa för Tova och under tiden så åkte jag och Dante och köpte varsinn sån hel mysdress hos Tina. Tova har velat ha en sån länge men jag har tyckt dom varit så fula men nu köpte jag tillslut en! Tova vart överlycklig! :)

Nu blir det slapp i soffan med mysmusik  och en massa drömmar
;)

Vy från soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0