Världens finaste lilla Alma!


Idag har jag och mamma varit på birsta och shoppat lite, alltid roligt!! Är så glad att jag har mamma, ett underbart stöd och en underbar vän! 

Sen åkte jag och myste lite på Alma! Så otroligt söt, lite sugen blir man allt ;) men nu har jag mina två små och jag vill inte ha fler. Säger jag så till nån så får jag alltid höra " man ska aldrig säga aldrig" så den som lever så se ;)

Efter Alma-mys åkte jag hem och klippte gräsmattan, hoppas att det var sista gången för det här året!

Nu sitter jag i soffan som det flesta andra kvällar :) lyssnar på musik och dricker te och äter macka. Vägrar matlagning när jag är själv! Imorgon ska jag laga en massa mat tills mina små älsklingar kommer på kvällen!! Skönt att ha det gjort tills i veckan, skönt att det finns färdiglagat när vi kommer hem trötta efter jobb och dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0