Lördagkväll!


Fick sluta tidigare på jobbet igår! Slutade kl 15:30, fick äntligen träffa Jörgen då!! Vi åt även lunch tillsammans vid ån lite innan. Vill vara med Jörgen hela tiiin!! ;)
Jag vet att jag är töntigt, men töntigt är bra! Hahha!!

Vi åkte en sväng på birsta innan vi åkte ner till mamma och pappa i Armis. Jag hade gjort en korg full med en massa saker han gillar. Öl, ölkorv, renkorv, konjakkorv, kalsonger, Thaimatbok, skumbananer, läkerol vart riktigt fin!!
Vi vart bjudna på smörgåstårta, och gofika som farmor hade med. Sånna bullar som bara hon kan göra! :)

Var riktigt fint väder så Jörgen, jag och Kid gick en prommis. Längtar efter att vara där nere mera! Längtar efter värmen nu!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0