Måndag!


Äntligen är det inte så kallt!
Har sån sjukt lust att ut och gå, saknat det nu ett par dagar då det varit så kallt.
Men då jag har mina juveler så går det inte så bra. Ringde pappa och frågade om han ville komma upp men han är sjuk stackarn.

Barnen har varit hur snälla som helst. Tova hjälpte mig med matlagningen. Har märkt att bara hon får vara delaktig går allt bättre. Förklarar för henne vad glad jag är som har henne och hur snäll hon är när hon hjälper mig. Att vad skulle jag göra utan henne?! Så nu hjälper hon mig med allt.

Var som vanligt kul på jobbet! Jag måste ha världens bästa arbetskamrater.
Imorgon är jag ledig men jobbar sen på onsdag. Tror även den blir en bra dag!! :)

Ligger som vanligt i soffan och lyssnar på musik. Ny låt, Home again - Michael kiwanuka!!
Jag mår bra, har en skön känsla i kroppen! Så jag ligger mest bara här och flinar ;)
Jag känner inte det minsta stress över städningen, det tar jag imorgon!!
Borde egentligen vara trött då jag somnade sent inatt men jag är av nån anledning pigg.

Godkväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0