Resfeber!!!!


När det känns konstigt i hela kroppen, då ena delen av mig skriker och längtar till standen o solen och den andra delen skriker nej!!!!
Är det de som kallas resfeber?!

Jag känner så iaf, riktigt jobbigt. Är alldeles skakis. Tandläkarångest gånger 1000!!!!

Aja jag vet att det kommer gå jättebra, jag kommer komma fram, kommer att ha det underbart och barnen ha det super med sin pappa!!

Idag ska jag städa och håller på att tvätta alla sommarkläder, men skulle helst av allt vilja lägga mig under täcket och grina. Är en sån dag! :( men imorgon är en ny dag och då kommer det kännas bra igen :))


Tova o dante får mig alltid på bra humör!! Kan inte annat än att skratta åt dom. Underbara, galna ungar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0