Torsdag!!


Helt otroligt vad veckorna går fort!
Idag har det varit superfint väder, strålande sol!! Har längtar efter solen, har suttit på jobbet och pratat med kunderna och kisat i solen :) underbart. Och det är så himla skönt att eftermiddagarna och kvällarna börjar bli ljusare, det går åt rätt håll!!

Idag efter jobbet vart det ilfart hem och fixa middag då Tova hade gympa kl 17. Pappa kom och skjutsade ner henne och hämtade henne sen. Dom var kvar här och gjorde Dante och mig sällskap. Dom var även kvar så jag kunde ta en prommis, 5 km i -13, var hur skönt sim helst!!
Gick även igår med då var det inte riktigt lika kallt. Skulle kunna gå länge och bara lyssna på musik och rensa tankar. Det kan behövas ;) mår så mycket bättre om jag går ut!

Men annars är det bra nu, mår riktigt bra! Hoppas det håller i sig. Men jag är glad så länge det varar. Hoppas för alltid!
Är glad att det går bra med barnen nu, nu känns det som vanligt igen. Tror att det lagt sig för Tova och att hon börjar acceptera detta nu. Och jag är tryggare än nånsin.

Nu blir det lite te sen sängen. Är trött!!

Godnatts


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0