:(


Idag är en sop dag!!!

Jag blir deprimerad av att ligga så här, kan inte sova och då snurrar alla tankar fritt. Jag kan inte få dom att sluta.
Idag är en dag då jag saknar och önskar. En massa saker som inte är möjligt.
Jag lyssnar på smärtsam musik nästan för att göra det värre, vill på nåt sätt vara dum mot mig själv!! Hur det nu kan komma sig?!

Skulle bara vilja somna och vakna pigg och med bättre tankar imorgon bitti. Jag vägrar ligga såhär en dag till. Imorgon SKA jag jobba!! När jag jobbar tänker jag inte så mycket och livet går mest på.

Idag är en sån dag så jag är egoist och tänker på mig själv, mina egna tankar, min saknad och allt mitt!! Annars går mesta tiden åt till att tänka på barnen. Men just nu orkar jag inte det heller.
Trodde livet var lättare än vad det är, vet inte vart jag hade fått det ifrån.

Jag vet att jag till slut kommer bli lycklig men just nu känns det som om det är riktigt riktigt långt dit.
Jag är lycklig att jag har världens finaste två små busungar men det räcker tyvärr inte, jag behöver mer!
Får man tänka så?! Får man vara så egoistiskt?!
Dom gör att jag klarar allt, dom gör att jag orkar.
Dom är mitt liv just nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0