Måndag!


Jag har fått energi igen!
Jag mår riktigt bra, är bara jävligt less på detta sjuka väder. Var ut en sväng till Thaivagnen på lunchen och var isgata ute och spöregn 😡
Men lunchen vad god ;)

Middag fick jag nere hos mamma o pappa, jag åkte med henne hem och pappa hade gjort middag tills vi kom hem.
Men nu är hemma hos mig nu, jag är så glad att jag bor här. Trivs jättebra och det kan inte bli bättre!!
Ikväll har jag sällskap också, tog med Kid hit. Vi ska se på film sen, Water for elephant tror jag den heter.. Med Robert Pattinson!! ;)

Men först ska jag gå ner och cykla. Så jävla tråkigt men skönt när jag är klar.
Vill börja på pumpen igen, ska försöka tvinga mig till det också!





Kommentarer
Postat av: Line

jag är med på pumpen jag!!! bara hojta om du är sugen att köra nån kväll =)

2012-01-03 @ 07:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0