Nu spricker jag snart!!!



Sitter och väntar på att Peter ska komma med barnen! Vi har bestämt att vi lämnar dom, det går bäst!!

Idag har jag jobbat. Började 9,45 så jag hann träna innan jobbet. Jag tränade på jobbigt, riktigt nöjd. Var duktigt ;)

Slutade 16,00 för att P skulle komma med barnen tidigare. Men än har han inte kommit!! Hade vi inte bestämt som vi gjort skulle jag åkt ner och hämtat dom nu!!!!

Jag sitter alldeles vid kaminen som jag för övrigt älskar!! Finns inget mysigare och skönare värme. Men skönt att det blivit kallt ute och snö :)
Till helgen blir det till att åka till pulkabacken, längtar efter det!! Nån som vill följa med? Lek och varm choklad kan inte bli så mycket bättre. Men skulle önska lite mera snö så vi hoppas på det i veckan.

MEN NU FÅR DOM KOMMA!!!!!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Vad mysigt! Jag älskar också att elda! Hoppas det inte dröjde alltför länge innan Tova och Dante kom!



Ses imorrn!

2012-01-08 @ 20:52:03
URL: http://jessiegumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0