Skön söndag



Men den började inte så bra, jag vaknade med en känsla av att jag var sjukt bakis! :)) men jag hade inte druckit en droppe på kvällen innan. Jag somnade i soffan kl 19 men dödens huvudvärk, trist men nu mår jag bra!!

Efter att jag dragit mig i sängen så klev jag upp vid 11. Gick upp och städade och sen ut och skottade. Har kommit på nu hur jag får fram städlusten, sätter på volbeat på högst volym :) det funkar alltid.
Var jätteskönt väder!! Fint med snö men nu tycker jag att det räcker :)
Jag var ute när barnen kom. Tova sprang ut ur bilen och hoppade upp i min famn, kan knappt minnas sist jag vart så glad. Älskade gumman!!
Dante satt och ropade i bilen och var även han överlycklig att komma hem.

Hela jag blir en annan människa då som kommer hem, känner lugnet jag ofta saknar.
Just nu sitter och i soffan med ett glas pepsi Max och lyssnar på musik.
Lasse sjunger tidvis! Den stämmer rätt bra in.
Melissa sjunger Jag saknar dig mindre och mindre! Den stämmer också rätt bra.
Ellie Goulding sjunger Your Song! En av De finaste låtarna. Och även den stämmer in.
Florence and the machine sjunger Shake it out!! Så sjukt jävla bra, har lyssnat på den jättemycket på slutet! Helst stenhögt! Gärna i bilen så jag riktigt kan skrika. Så sjukt skönt!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0