Snö och äcklig gröt!!


Det snöar!!
Jag vet inte om jag ska bli glad eller inte?! Vill ju såklart ha snö för barnens skull och att det blir lite ljusare men då blir det ju till och skotta också! Aja det blir nog bra. För snö måste vi ju ha så vi kan få en slaskig vår som det ska ;)
Längtar efter att få sitta efter husväggen och känna vårsolen! Våren är härligaste årstiden. Men jag ser också framemot sommaren, tror att det kommer bli en bra sommar. Ska se till att det blir det.
Jag ska bada!! ;)

Snart ska jag göra mig färdig för att åka till Maria o Alma. Vi ska in och gå på stan. Gå och fika och kolla i affärer. Jag behöver ett par jeans och tröjor behövs alltid. :)
Måste även in på jobbet en sväng, det är roligt att gå till jobbet igen. :) Även om det går lite trögt men snart så är jag tillbaka. Kommer aldrig hamna på topp men högre än vart jag är nu!!

Jag sitter med en tallrik havregrynsgröt framför mig, men fy vad det är äckligt. Det växer i munnen 😖 tänkte att jag skulle vara nyttig och äta det istället för en massa mackor men det här går inte!!
Jag önskar att jag gillade det, går ju snabbt att göra och det mättar länge. Får komma på nåt annat i stället.

Ha en bra dag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0