Vab!!


Idag har jag varit hemma med en febrig Tova och hosta har dom båda. Igår ringde som från dagis och då hade dante feber. Pappa var snäll och åkte och hämtade dom!
Tack världens snällaste pappa!

Har varit en lugn dag med inne lek och en sväng ute i det sköna vädret! Barnen vaknade 4:30 så jag är lite seg! Men jag har sovit idag när Dante sov!

Tova var lite varm imorse men annars har dom varit superpigga idag så imorgon blir det jobb och dagis.

Det går bättre med Tova nu. Idag har varit en jättebra dag. P var här igår kväll och vi pratade. Skönt, kändes som vi förstod varandra! Då går allt lite lättare om han och jag håller sams och kan prata.

Har haft främmande ikväll av Cicci, mysigt. Att hon och jag kan sitta och bara prata!!
Nu blir det en dusch och sen sängen.
Är sjukt trött så jag längtar till under täcket!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0