Kalas o mys!


Så då var tovisens 6års kalas avklarat. Vi firade alla tillsammans både Peters sida och min. Det var enl tovas önskemål. Jag gjorde det lätt för mig och bjöd på glassberg som hon dekorerade och en massa gott till. Tova fick en massa presenter så hon var jättenöjd.

För övrigt har nog den här helgen var den allra bästa på huuur länge som helst ;)
Mår så himla bra. Underbar känsla, känns så när barnen är hemma igen.
Och när mycket annat är så roligt! ;)

Men nu vill jag bara sova så att det ska bli måndag. Längtar till den dagen också!
Men första duscha, plocka och städa. Och fixa dagiskläderna till imorgon, men känner jag mig själv rätt så struntar jag i det ikväll och springer runt som en galning imorgon bitti istället. Planering och förbehandling är inte mina starka sidor! :) men jag brukar få till det mesta
ändå!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0