Lycklig!!


Jag måste bara säga att jag mår så otroligt bra nu!
Är lyckligare än på länge, minns faktiskt inte sist.

Blivit lite på bloggen då jag inte riktigt haft lust att sitta med den. Ska bli bättre, gillar ju att blogga. Om inte annat att gå tillbaka och kolla :)
Veckan har gått jättefort. Jobbat, varit ledig i tisdags, varit till hudik, hälsat på Jörgens bror med fam super trevliga!! :) Vi har varit och hälsat på Maria och Cicci och deras! och en massa andra saker såklart.

Ihelgen jobbar jag, känns trist men ok ändå. Jörgen o Maja är här!!
Längtar hem!! :)

Ikväll blir det mys och troligtvis bio.
Skriver helt konstigt men det bjuder jag på! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0