Sovmorgon! :)


Idag sov vi ända till kl 09, sovmorgon tyckte mamma och pappa, jag vet inte riktigt om jag kan hålla med. Var vaken lite väl länge inatt, somnade med telefonen i handen och musik i öronen.

Har varit och käkat frukost och nu ligger vi är och bara slappar. Är molnigt idag så det blir nog shopping i patong!
Jag vägrar handla i alla stånd, är så sjuukt less på alla försäljare som står utanför och försöker locka in en. Vem vill gå in om det står en dryg försäljare utanför, som också sen jagar en med en miniräknare!!
Har lust att gå fram och skrika "shut up"!!!

Aja, ska nog låta bli! ;)

Vart en sväng in till Elvis igår men det var ingen underhållning då det var nån buddadag. Vi fick inte heller ölen i flaskor, tydligen fick det inte visa flaskorna ute så vi fick ölen direkt i glasen.
Vart en rätt så tidig kväll, skönt! Gick förbi några matstånd på vägen hem, men inget vi var sugna på. Men frukt stånden är dom allra bästa, vet inte hur många mangon jag ätit här nere!

Nu tror jag att jag ska sova en stund kom regn här nu. Men det ser ut att spricka upp, regnar aldrig nå länge här vilket är bra.

Ha en bra dag hemma, längtar efter er!
:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0