Utflykt!


Igår hade jag en till dålig dag tyvärr. Vaknade och kände att jag inte ville kliva upp. Rykte upp mig, gick på frukosten och sen ner på stranden. Men
väl där kände jag att jag pallar inte, så jag gick hem och la mig under täcket!!
Jag vart ärligt sjuk av hemlängtan, blandade känslor!!
Låg och tyckte sig om mig själv, men efter en stund tänkte jag var håller jag på med?! Och med lite prat med mig själv så vart jag på lite bättre humör..skönt! Haha!

Mamma o pappa kom hem mitt på dag nåt och då åkte vi ut en sväng med moppen. Åkte och kollade på stranden i Kamala. Hade aldrig varit där, så det var kul att se, riktigt mysigt men jag gillar stranden här mycket mera.

Kvällen var lugn med middag på Karlsson och nagelfix! :) vart en toast Skagen, gottigt! Och efter det thaimat. Kommer sakna maten, ska nog smyga med mig en liten thaiare som kan bli min kock!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0