Behövligt sällskap på en onsdag'



Var till Maria o Alma och fick golunch och välbehövligt surr igår. :)
Morgonen låg jag bara i sängen och drog mig och funderade på allt!!
Var ju super dåligt väder så jag hade inte alls nån lust att kliva upp. Kl 11 var jag tvungen då jag skulle vara hos Maria kl 11:30.
Åkte dit och fick jättegod lax o massa sallad, var verkligen hur gott som helst!
Började att jobba kl 13:30 men hann inte vara där länge innan jag var tvungen att åka hem. Fick så sjukt ont i magen :/ åkte hem och slängde mig i säng. Sov tills Jörgen kom hem vid 18. Hade ont på kvällen med.

Har fortfarande ont nu men är bättre. Mår Illa! Men känner mig hängig och febrig men jag har ingen feber. Ska försöka och sova nu och känna efter sen om jag klarar av att jobba.

Och nej jag är inte gravid!! Haha! Fick frågan flera ggr igår! :)
Men jag är världens lyckligaste med min jyrg!! Kan inte fatta allt händer.. Att jag hittat min drömkille. Att han bara fanns där! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0