Orkar inte kliva upp...


Ligger i sängen och orkar verkligen inte kliva upp!! Jag börjar klockan 13:30 så jag behöver väl egentligen inte göra det heller men på ett sätt känner jag att vill upp och göra nån nytta!!
Men jag är less nu på att må såhär, var hemma i förra veckan med feber och huvudvärk och värk i hela kroppen. Och det känns likadant nu med fast utan huvudvärk med istället jätteont i ena örat och början till ont i halsen 😠😠😡😡

Men det går väl över med det är jobbigt att vara hängig, har ingen energi alls!
Men jag ska försöka göra ett ryck och kliva upp och äta frukost och lägga
mig i soffan och se på tv.
Blir inte mycket mer än så innan jobbet.

Min säng kamrat ligger under täcket och är lika seg! :)

Ha en bra dag!
Jag ska se till att min dag oxå blir det :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0