Dagarna rullar på..

I morse började jag med en försovning men barnen var underbart snälla så det gick superbra!
Måste få säga att jag ibland tycker att jag är duktig med barnen. Jag är en bra mamma även om jag ibland brister, det är naturligt har jag hört ;)

Dagen avslutade vi på birsta tillsammans med mamma o pappa. Jag köpte två par skor var åt dom och ett par nya överdrags byxor till dante och ett regnställ till Tova. Stadium är en superaffär, xxl oxå! :)
Tova fick oxå en sparkcykel som hon saknat, hon har en hos sin pappa som hon skulle vilja ta hit men inte får. Det är inte jag som nekar henne!!!! Hon vart överlycklig nu när hon fick en hit. :)

Nu sover dom o jag ligger i soffan och ser Eurovision men kan verkligen inte alls med Petra mede! Fy!! Tur hon inte är med så mycket :)
Godnatt ❤


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är den allra bästa mamman, fråga Tova och Dante om du tvekar.

2013-05-19 @ 18:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0