Nu så!!


Jag har varit nån jag inte vill vara på slutet! Jag har betett mitt illa o gjort både mig o andra ledsna och besvikna. Jag har låtit humöret och hormonerna fått styra mig, men det är slut på det nu!! Jag har även nu tagit av mig offer-koftan, det är inte synd om mig nån gång. Jag har världens finaste barn, ett jobb jag är stolt över, ett fint hus, en bra bil, underbara människor runt omkring mig o en underbar kille! En kille jag ska vinna tillbaka. Både han och jag förtjänar det bästa! Vi är bäst båda två ;)

Jag vet att jag betett mig illa, varit sur, otrevlig och sjukt egoistiskt! Har som sagt varit en person jag själv inte är stolt över. Jag vet att jag egentligen är så mycket bättre än så, jag vet varför jag ska förändra mig. För att göra mig o mina kära lyckliga få ett rikt liv.
Jag vet hur jag ska göra men det tar jag med mig själv.

Jag ska göra mig stolt över mig själv. Ska göra andra stolta över mig.



Kommentarer
Postat av: Mamma

❤❤❤

2013-09-20 @ 11:45:06
Postat av: mp

Nej nej nej! Du ska må bra för din egen skull. För gör du det så mår alla runt.dig också bra. Tror jag idag. <3

2013-10-03 @ 19:01:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0