Underbara sol!



Idag efter jobbet åkte jag och hälsade på mamma o pappa. Har varit strålande väder hela dagen och kvällen har varit fantastisk.
Vi har suttit ute och pratat om Armis. Var andra visningen för det idag, 7 par och många par hade varit intresserade då de åkte. Kommer bli riktigt spännande, men också väldigt tråkigt.
Jag har ju varit där så länge jag kan minnas så nig lär jag fälla en tår då jag åker därifrån en sista gång. Har helt underbara minnen därifrån, finns hur mycket som helst. Så stugan kommer alltid finnas i våra hjärtan och vi kommer alltid prata om den



Så såg den ut när jag var liten, sen byggdes den ut och vart gul. Har varit grön efter det och nu vit o svart. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0